NIETYKALNI

Jestem jak befsztyk rzucony na gorącą patelnię. Nic nie czuję, ale cierpię.

 

I znowu się nie pomyliłam co do francuskiej komedii !!! jestem pod ogromnym wrażeniem tego filmu. Rewelacja. Film roku. Bomba, kto nie widział ten trąba😉

Ten typ humoru lubię. Zderzenie prostoty z wydumanym zadęciem. Nie ma użalania się, ckliwości i tych wszystkich słitaśnych scen. Za to są świetne dialogi, aktorzy pierwszo i drugoplanowi na medal. CZYTAJ DALEJ

Nietykalni, 2011, Francja, reż. Olivier Nakache, Eric Toledano

PRZEPIS DO FILMU: Tarta Tatin

4 thoughts on “NIETYKALNI

  1. Pingback: Tarta Tatin z filmu Nietykalni

  2. Cieszę się🙂 ogromnie doceniam rzeczowe komentarze, tym bardziej motywuje mnie to do dalszego oglądania i dzielenia się tym w postaci wpisów i przepisów😉

  3. Tak, tak – dobry, lekki filmik bez dwóch zdań. Śmieszny i poruszający zarazem, bardzo przystępne kino, myślę, że dla każdego🙂

    Tak jak Twój blog…uwielbiam jedzenie, ale kino jeszcze mocniej. Cieszę się, że znalazłam w sieci takie wygodne połączenie obojga🙂

  4. Pingback: Tarta Tatin z filmu Nietykalni | Kino&Kuchnia

Możliwość komentowania jest wyłączona.