Sałatka z buraków z orzechami – menu oscarowe 2013

Salatka z burakow

Jest już wprawdzie po Oscarach, ale potrawy z menu Wolfganga Pucka pasują do wielu sytuacji, a ta sałatka szczególnie przypadła mi do serce. Na pewno nie jest dla każdego, ale tym którzy lubią eksperymenty i niespotykane połączenia przypadnie do gustu. CZYTAJ DALEJ

8 komentarzy do “Sałatka z buraków z orzechami – menu oscarowe 2013

  1. Baaaardzo Ci dziękuję 🙂 a ja jestem pełna podziwu dla Twojego bloga, bo robisz pyszne rzeczy bez tych wszystkich smakołyków, to jest ogromna sztuka i kłaniam Ci się w pas za to, jednocześnie gratulując całkowicie zasłużonego zwycięstwa w naszej kategorii 🙂

  2. O, jaki super blog! A jakie piękne zdjęcia! Ja tu już u Ciebie chyba kiedyś byłam i się zachwycałam….
    PS. Nie, nie mylę KinoiKuchni z innym, podobnym blogiem 😉

Dodaj komentarz